Minta Webshop Általános Szerződési Feltételek - MINTA
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkozik az [CÉGNÉV] (a továbbiakban: Szállító) valamennyi áruszállítására és szolgáltatására, különösen a Facebook [FACEBOOK_OLDAL_NEVE] oldalon, az Instagram [INSTAGRAM_OLDAL_NEVE] oldalon, a LinkedIn [LINKEDIN_OLDAL_NEVE] és a TikTok [TIKTOK_OLDAL_NEVE] oldalakon keresztül és a [WEB_1], a [WEB_2] és a [WEB_3] weboldalakon (a továbbiakban: honlap) elérhető, szállítási és szolgáltatási tevékenység igénybevételére.
---Hatálybalépés és elfogadás
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [HATÁLYBA_LÉPÉS_DÁTUMA].
Jelen dokumentum letölthető formában a következő címen elérhető: [ÁSZF_LETÖLTÉS_WEB].
A Szállítóval bármilyen formában vagy módon, kommunikációs csatornán keresztül áruszállítási/szolgáltatási kapcsolatba lépő, a kapcsolat felvételével, illetve a honlapot igénybe vevő (a továbbiakban együttesen: Megrendelő) a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben és az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltakat. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
---Szállító adatai
- Név: [CÉGNÉV]
- Székhely: [SZÉKHELY_CÍM]
- Levelezési cím: [LEVELEZÉSI_CÍM]
- Üzem címe: [ÜZEM_CÍME]
- Képviselő neve: [KÉPVISELŐ_NEVE] - ügyvezető
- Cégjegyzékszám: [CÉGJEGYZÉKSZÁM]
- Bejegyző Bíróság neve: [BEJEGYZŐ_BÍRÓSÁG_NEVE]
- Adószám: [ADÓSZÁM]
- Közösségi adószám: [KÖZÖSSÉGI_ADÓSZÁM]
- FELIR szám: [FELIR_SZÁM]
- Számlavezető pénzintézet: [PÉNZINTÉZET_NEVE]
- Számlaszám: [SZÁMLASZÁM]
- IBAN számlaszám: [IBAN_SZÁMLASZÁM]
- E-mail cím: [E-MAIL_CÍM]
- Telefonszám: [TELEFONSZÁM]
Vásárlás feltételei és Megvásárolható Termékek köre
Szállító csak nagykereskedelmi formában, adószámmal rendelkező vállalkozások, vállalkozók (élelmiszeripari szereplők, üzemek, termelők, egyéni vállalkozók, vendéglátásban résztvevők) részére szállítja termékeit, akik írásban kapcsolatba lépnek vele, vagy céges adataikkal regisztrálják magukat és elfogadják általános szerződési feltételeit és az adatkezelési szabályzatot.
Adószámmal nem rendelkező magánszemélyek, fogyasztók részére nem lehetséges a termékek kiszolgálása és szállítása, mivel Szállító feladata az élelmiszeripari szereplők és viszonteladók segítése, kiszolgálása. Ezért a vállalkozói adatokkal történő regisztráció és annak jóváhagyása a vásárlás feltétele.
Szállító élelmiszeripari alapanyagokat és ezekhez tartozó kiegészítőket (a továbbiakban: Termékek) kínál előre kiszerelt méretben és lédig kiszerelésben, illetve egyedi méretekben vagy egyedi keverékként, céges partnerek részére.
Minimális rendelési mennyiség egy darab kiszerelési egység, minimális rendelési érték nincs.
A Termékekre vonatkozóan megjelenített árak a kereskedelemben szokásos módon a nettó árat, a honlapon a Termék részletes oldalán pedig mind a bruttó, mind pedig a nettó árat és az ÁFA összegét is megjelenítik, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
A honlapon feltüntetett árak a mindenkori készlet erejéig, vagy visszavonásig érvényesek.
Amennyiben a Szállító hibás árat tüntet fel a Termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, úgy a Szállító nem köteles a Terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Megrendelő részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Megrendelő ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, illetve a webshopon, a [WEBSHOP_SZALLITAS_WEB] oldalon az alsó menüből elérhető a FIZETÉS és a SZÁLLÍTÁS menüpontok alatt.
---Szerzői jogok, azok védelme és megsértésének következményei
A Szállító által üzemeltetett honlap, annak grafikus elemei, szövege, bejegyzése, blogbejegyzésben írt cikkek és technikai megoldásai, valamint a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak. A Szállító a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított használója a közösségi oldalak, a honlap, valamint a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, fotót és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
A honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése, idézése vagy kinyomtatása kizárólag magáncélú felhasználás céljából vagy a Szállító előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.
A fentiekben meghatározott, felhasználási engedély nélküli tartalom felhasználása esetén a Szállító kötbér és/vagy sérelemdíj követelésére jogosult. A kötbér összege szavanként [KÖTBÉR_SZAVANKÉNT] Ft/nap, illetve képenként [KÖTBÉR_KÉPENKÉNT] Ft/nap, melyet a jogosulatlanul felhasználó a Szállító felszólítását követően 8 napon belül, Szállító [PÉNZINTÉZET_NEVE]nál vezetett [SZÁMLASZÁM] számú bankszámlájára köteles megfizetni.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, a honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Megrendelőnek a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.
Szállító fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szállító által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely Szállító adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre Szállító külön írásbeli engedélyt adott.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szállító által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével Szállító adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
---Felelősség
A Megrendelő a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szállító nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szállító kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Megrendelő hozzájárul az általa megadott adatok és információk tárolásához, statisztikai elemzésekhez és egyéb – a személyes adatok védelmét nem sértő – üzleti célokra történő felhasználásához bármilyen formában és bármilyen aktuális vagy jövőbeli eszközzel, beleértve az összes Tartalmat, audio és video tartalmat is, melyet Megrendelő küld el akár harmadik feleken keresztül is.
A Megrendelő által elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szállító jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szállító jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
---Megrendelés módjai
Online megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Megrendelők számára. A honlapon a Megrendelő menüpontok segítségével böngészhet. A Termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A webshopban az alábbiak szerint böngészhet Termékeink között:
A menüpontokban Termékek típusa szerint ([TERMÉK_TÍPUS_1], [TERMÉK_TÍPUS_2], [TERMÉK_TÍPUS_3] stb.), adott termék adatlapján belül pedig különböző kiszerelési egységeket tud választani.
Lédig Terméknek minősülnek a zsákos, dobozos kiszerelésű és méretű Termékek, a webshopban nevük mellett nem szerepel a méret megjelölése (a továbbiakban: „lédig Termékek”). Lédig Termékként csak [LÉDIG_MIN_KG] kg feletti mennyiségben szolgálunk ki, ez a mennyiség alatti igényt [KISZERELÉS_1]g-os vagy [KISZERELÉS_2]g-os Termékek kosárba helyezésével tudja Megrendelő megoldani.
A felsorolt Termékek mellett megtekintheti egy-egy Termék rövid leírását, árát, illetve egységárát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a Termékről, akkor kattintson a menüben a Termék képére vagy az alatta található, szemet formázó, Megnézem ikonra. Ekkor a Termék oldalára jut el, ahol a Termékről részletesebb tájékoztatást kaphat, illetve a fotó alatt található Érdeklődés űrlap kitöltésével külön kérdéseit is felteheti.
A kategória nevére kattintva a benne szereplő Termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes Termék nem fér ki egy oldalra, akkor a Termékek felett és alatt levő számok segítségével lehet lapozni. A Termék listáról a részletes Termék oldal a Termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt Termék részletes jellemzőiről, áráról.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján Terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő Termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott Termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám vagy súly beállítható. A Megrendelő a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett Termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.
Minimum rendelési érték nincs, azonban lédig Termékeknél a minimális súly [LÉDIG_MIN_KG] kg.
A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Megrendelő a Megrendelés gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot. Külön lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra.
A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Megrendelőnek megadnia: e-mail cím, név, adószám, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A regisztrációt követően egy adatellenőrzést folytatunk és a regisztrációt [REGISZTRÁCIÓ_JÓVÁHAGYÁSI_HATÁRIDŐ] munkanapon belül jóváhagyjuk vagy nem hagyjuk jóvá (külön lépés és értesítés nélkül passzív módon elutasítjuk). Szállító fenntartja a jogot a regisztráció indoklás nélküli elutasítására. [REGISZTRÁCIÓ_JÓVÁHAGYÁSI_HATÁRIDŐ] munkanap eredménytelen eltelte után szükség esetén kérjük tájékozódjon ügyfélszolgálaton, mivel az [WEBSHOP_SZOLGÁLTATÓ_NEVE], mint webshop szolgáltató (lásd Adatvédelmi tájékoztató) csak a jóváhagyásról küld értesítést, az elutasításról nem.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az EU közösségen belüli ÁFA mentes értékesítéshez Szállító átvizsgálja a Megrendelő által megadott adatokat, s ÁFA mentes vásárlásra csak azt követően van lehetőség, hogy a Szállító ügyvezetője engedélyezte azt.
A sikeres regisztrációról a Megrendelő e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Megrendelő a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szállítótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Megrendelő felelős. A Megrendelő felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szállítónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Megrendelő korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Megrendelőnek ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Megrendelő egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt Termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb [HIBA_JELZÉSI_HATÁRIDŐ] órán belül köteles jelezni azt a Szállító felé.
Megrendelési szándéktól függetlenül a Megrendelő a fiókjába való belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy PROFILOM majd ezen belül egy Adatmódosítás menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.
A honlapon regisztráció nélkül nem lehetséges az árak megtekintése és a Termékek kosárba helyezése.
Bankkártyás, egyéb online fizetés a [BANKKÁRTYÁS_FIZETÉS_SZOLGÁLTATÓJA] fizetési megoldásán keresztül lehetséges, [SZOLGÁLTATÓ_ENGEDÉLYEZŐ_HATÓSÁG] engedély száma: [ENGEDÉLY_SZÁM]. Megrendelő bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
A fizetési mód kiválasztását követően a fizetési folyamat megindításához a Megrendelőnek klikkelnie kell a Fizetés gombra. Ha mégsem ezt a fizetési módot szeretné Megrendelő választani, akkor itt is lehetősége van a Más fizetési mód gombra kattintással mást választani.
Megrendelést követően a rendszer küld egy automatikus visszaigazolást arról, hogy a megrendelés beérkezett, valamint tartalmazza a Megrendelő által megadott adatokat, de amely még nem minősül Szállító szerződéses elfogadó nyilatkozatának és visszaigazolásának.
---Megrendelések feldolgozása, visszaigazolás
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik [FELDOLGOZÁS_KEZDÉS_IDŐ]–[FELDOLGOZÁS_VÉGE_IDŐ] óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva, a raktáron lévő Termékek esetében [SZÁLLÍTÁSI_HATÁRIDŐ_RAKTÁRON] munkanap. Abban az esetben, ha a Termék nincs raktáron, úgy a teljesítés határideje a beszerzési helyétől függően [SZÁLLÍTÁSI_HATÁRIDŐ_NEM_RAKTÁRON_HÉT] hét, ahol a részteljesítésről és a várható szállítási határidőről a felek egyeztetnek.
Minden szállítás feltétele, hogy Szállító saját beszállítóitól hiánytalanul és határidőben beérkezzenek a raktáron nem lévő, készlethiányos termékek. Előre nem látható események és vis maior helyzetek meghosszabbíthatják a szállítási határidőt, az ilyen esetekben Szállító nem felel ezekért az akadályokért és késedelemért.
Szállító nem vállal felelősséget a megrendelt Termék esetleges ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A szerződés létrejötte
A honlapon közölt információk nem minősülnek Szállító részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a jogszabály alapján Megrendelő minősül ajánlattevőnek, Szállító a Megrendelő ajánlatát fogadja el vagy utasítja el.
A honlapon a megrendelés leadása ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a szerződés nem írásbeli szerződésnek, hanem elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a Szállító azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
A szerződés megkötésére [SZERZŐDÉS_NYELVEK] nyelven van lehetőség.
Számla
A Szállító távszámlát állít ki, amelyet elektronikus úton, Megrendelő által papír alapon kinyomtatandó formában küld meg.
Fizetés
Előre utalás, átutalás
Előre utalásnál és átutalásnál Szállító emailben megküldi a [SZÁMLÁZÓ_SZOFTVER_GYÁRTÓJA] Számlázó szoftvere által kiállított számlát a szükséges adatokkal, amelyre az utalást a számlán megjelölt határidőn belül szükséges elindítani.
Előre utalás fizetési mód bármely regisztrált Megrendelő számára elérhető. Azonban határidős átutalás fizetési mód csak a Szállító mérlegelése és döntése alapján és további külön írásbeli keretszerződés megkötését követően megengedett.
Bankszámla adatai:
Forint bankszámla belföldről történő utaláshoz:
- [FORINT_BANKSZÁMLA_PÉNZINTÉZETE], [FORINT_BANKSZÁMLASZÁM]
Külföldről történő előre utaláshoz számla adatok:
- SWIFT kód: [SWIFT_KÓD]
- Előre utalás Euroban kiállított számla esetén EUR bankszámlánkra:
- EUR IBAN: [EUR_IBAN_SZÁMLASZÁM]
Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szállítónak jogában áll a Ptk. 6:48. § szerinti késedelmi kamatot felszámítani, továbbá [BEHAJTÁSI_KÖLTSÉG_ÁTALÁNY_EUR] Euro behajtási költségátalányt érvényesíteni.
Amennyiben Megrendelő a teljesítést követően Szállító felé fizetési kötelezettségeinek a fizetési határidő lejártától számított [FIZETÉSI_KÉSÉSEI_NAP_FELFÜGGESZTÉS] napon belül nem tesz eleget, Szállító jogosult az adott Megrendelő további megrendeléseinek teljesítését felfüggeszteni.
Utánvét
Belföldi kézbesítés esetén a [FUTÁRSZOLGÁLAT_UTÁNVÉT_BELFÖLD] részére készpénzben vagy bankkártyával, illetve Csomagautomatánál bankkártyával történik a fizetés.
Az utánvét fizetési mód választásának esetén bruttó [UTÁNVÉT_KEZELÉSI_KÖLTSÉG_BRUTTÓ] Ft/számlaösszeg kezelési költséget számítunk fel.
Külföldre történő szállítás esetén ez a fizetési mód nem megoldható.
Online fizetés bankkártyával Barion szolgáltatással
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehetséges bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Fizetés bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Fizetéshez használható:
- Mastercard vagy Maestro bankkártya
- Visa vagy Electron bankkártya
Fizetés bankkártya nélkül Barionnal
Fizetéshez használható az előre feltölt Barion egyenleg, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud a Megrendelő előre feltölteni.
A Barionnal a bankkártyás fizetésnek a Megrendelő részére nincs felára.
Online fizetés Stripe szolgáltatással
Az online fizetések a Stripe rendszerén keresztül is választhatók. A Stripe online fizetési rendszere az alábbi digitális pénztárcával és bankkártyákkal történő fizetést teszi lehetővé:
- ApplePay
- GooglePay
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- American Express
A Megrendelő bankkártya adataihoz a Szállító nem fér hozzá, nem tárolja és nem él vele vissza. A Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételei és adatvédelmi tájékoztatásai folyamatosan megismerhetők az alábbi oldalon: [STRIPE_ADATVÉDELEM_WEB]
Szállítás díjszabása és szállítási határidő, személyes átvétel lehetősége
Belföldi szállítás esetén a kiszállítás a feladást követő munkanapon várható:
| Bruttó súly (beleértve a csomagolás súlyát is) | Szállítási költség (bruttó költség) |
|---|---|
| < 4,99 kg | 2.985 Ft |
| 5 - 9,99 kg | 4.320 Ft |
| 10 - 29,99 kg | 5.543 Ft |
| 30 - 49,99 kg | 8.504 Ft |
| 50 - 74,99 kg | 10.389 Ft |
| 75 - 99,99 kg | 12.302 Ft |
| 100 - 149,99 kg | 17.030 Ft |
| 150 - 199,99 kg | 20.525 Ft |
| 200 - 299,99 kg | 28.004 Ft |
| 300 - 599,99 kg | 34.994 Ft |
| 600 kg felett | ingyenes |
Díjmentes szállítás feltételei:
Belföldi szállítás esetén a szállítás díját 600 kg/szállítás rendelési mennyiség felett cégünk átvállalja, ilyen esetben a szállítás díjmentes.
Utánvét kezelése
Az utánvét fizetési mód választásának kezelési költsége minden esetben nettó 675 Ft+ÁFA/számlaösszeg.
Külföldi szállítási díjak és feltételek:
Külföldi szállítás esetén egy csomag súlya max. bruttó (a csomagolás súlyát is belefoglalva) 25 kg lehet.
| Ország megnevezése, szállítás időtartama és nettó díja/csomag | Nettó díj/csomag (Ft vagy EUR) |
|---|---|
| EU 1. zóna: 1-2 munkanap: Ausztria, Bulgária, Csehország, Horvátország, Németország, Románia, Szlovákia, Szlovénia | |
| 0-24,99 kg | 10.300 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 25-49,99 kg | 20.610 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 50-74,99 kg | 30.910 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 75-99,99 kg | 41.215 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 100-149,99 kg | 61.825 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 150-599,99 kg | 84.525 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 600 kg felett | díjmentes a szállítás |
| EU 2. zóna: 3-5 munkanap: Belgium, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Írország, Hollandia, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Norvégia, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország | |
| 0-24,99 kg | 14.260 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 25-49,99 kg | 28.520 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 50-74,99 kg | 42.780 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 75-99,99 kg | 57.040 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 100-149,99 kg | 85.560 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 150-599,99 kg | 120.750 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 600 kg felett | díjmentes a szállítás |
A kiszállításokat csomagos szállítás esetén a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGOS_NEVE] végzi, raklapos szállítás esetén egyéb szállítási szolgáltatást veszünk igénybe a legmegfelelőbb szállítási mód megtalálásához.
GLS futárszolgálat - [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE]
Csomagos kiszállításra munkanapokon [SZÁLLÍTÁS_NAPJAI], [SZÁLLÍTÁS_KEZDÉS_IDŐ]–[SZÁLLÍTÁS_VÉGE_IDŐ] óra között, esetleg a futárral külön egyeztetett időpontban van lehetőség.
A Megrendelő megadhat más szállítási címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.
A csomag aktuális helyzetéről [FUTÁRSZOLGÁLAT_SMS_EMAIL] SMS vagy email értesítőt küld. Az ebben megadott elérhetőségeken keresztül Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása érdekében.
Címzetteknek fenntartott [FUTÁRSZOLGÁLAT_ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_NEVE] ügyfélszolgálat
munkanapokon [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_KEZDÉS_IDŐ] - [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_VÉGE_IDŐ] érhető el
- Telefon: [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_TELEFON_1]
- Mobil: [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_TELEFON_2]
A [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] a csomagot személyesen Megrendelőnek kézbesíti, aki aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Megrendelő nevében családtagja is átveheti a küldeményt.
Ha Megrendelő nem tartózkodik a megadott szállítási címen és nincs olyan meghatalmazott, aki a csomagot átvenné, a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.
Ha a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] ügyfélszolgálat telefonszámát.
További információ
A Termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni, hogy a Termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a Terméken, a Megrendelő kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a Termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Megrendelő kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szállítónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Megrendelő felelőssége, hogy átvételkor alaposan megvizsgálja csomagját. Ha Megrendelő a csomagon sérülést lát, azonnal kérje kárjegyzőkönyv felvételét a futártól, és készítsen róla fotókat. Ezt követően Megrendelő bontsa ki a csomagot és ha a csomag tartalma is sérült, a sérüléseket írassa bele a kárjegyzőkönyvbe, valamint készítsen több fotót a sérült termékekről. Utólagos, jegyzőkönyv nélkül átvett csomagokról ugyanis a futárszolgálat nem fogad el panaszt. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, illetve cseréjét a Szállító díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szállító felelősséget nem vállal.
Megrendelő küld futárt a csomagért
Személyesen a telephelyünkön [HELYSÉG], a [SZEMÉLYES_ÁTVÉTEL_CÍM] szám alatt, előre egyeztetett időpontban van lehetőség átvenni az előre megrendelt és összekészített csomagokat, árukiadási időben.
Árukiadás:
- Hétfőtől Csütörtökig: [ÁRUKIADÁS_HCS_KEZDÉS]–[ÁRUKIADÁS_HCS_VÉGE] óráig,
- Pénteken: [ÁRUKIADÁS_P_KEZDÉS]–[ÁRUKIADÁS_P_VÉGE] óráig.
Minőségi és mennyiségi átvétel
A Megrendelő átvételkor ellenőrzi a leszállított Termékek mennyiségét és minőségét, valamint azt, hogy a Termékek megegyeznek-e a megrendelt és a visszaigazoláson szereplő termékekkel. Mennyiségi hiány esetén a Felek képviselői a mennyiségi eltérést a szállítólevélen rögzítik.
Az esetleges minőségi kifogásokat Megrendelő a Szállítónak haladéktalanul, de legkésőbb [MINŐSÉGI_KIFOGÁS_HATÁRIDŐ_MUNKANAP] munkanapon belül jogosult bejelenti.
A kifogásokkal kapcsolatban felmerült esetleges viták megoldása során a Felek együttműködnek, megegyezés hiányában közösen elfogadott szakértőt kérnek fel a rendezés érdekében.
Fuvarozó közbenjöttével történő szállítás esetén, amennyiben Megrendelő mennyiségi vagy minőségi hibát észlel, köteles a fuvarozóval szembeni igény érvényesítéséhez szükséges intézkedéseket az átvétel során és azt követően is írásban megtenni és másolatban Szállítónak továbbítani.
Kiszállítás kifizetési feltételhez kötése
Amennyiben Megrendelő korábban már a megrendelt Terméket nem vette át (az elállási jog gyakorlását kivéve), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza Szállítóhoz, a Szállító a vételár és a szállítási költségek előre történő fizetéséhez kötheti a megrendelés teljesítését. Szállítónak jogában áll visszatartani a Termék átadását, amíg meg nem győződik arról, hogy Megrendelő a Termék árát, a díjbekérő vagy számla végösszegét sikeresen megfizette.
Szállító a vételár kiegészítésére hívja fel a Megrendelőt, ha a Termék árának megfizetésére nem teljes mértékben került sor.
Fentiek miatt a Szállítóval szemben késedelmi, illetve meghiúsulási kötbér valamint kártérítés nem érvényesíthető.
Beszámítás kizárása
Megrendelő nem jogosult saját követeléseit Szállítóval szemben beszámítani, illetve visszatartási jogokat érvényesíteni a Szállító írásbeli hozzájárulása nélkül.
---Szavatosság
Kellékszavatosság
A Megrendelő a Szállító hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Mivel a Termék(ek) élelmiszerek, azokra a szavatosság csak bontatlan csomagolású állapotban és a jelölésen (termékcímkén), illetve a Termék leírásában található tárolási utasításnak megfelelő feltételek betartása esetén vonatkozik.
Megrendelő az élelmiszernek minősülő Termék minőség megőrzési idején belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a Termék átadása időpontjában már léteztek. Minőség megőrzési időn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.
A Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Megrendelő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított [HIBA_FELFEDEZÉS_HATÁRIDŐ_MUNKANAP] munkanapon belül közölni.
A Megrendelő közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – az [ELSŐ_SZAVATOSSÁGI_PONT] pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Mivel a Termék(ek) élelmiszerek, azokra a szavatosság csak bontatlan csomagolású állapotban és a jelölésen (termékcímkén), illetve a Termék leírásában található tárolási utasításnak megfelelő feltételek betartása esetén vonatkozik.
A Termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos jogszabályokban leírt minőségi követelményeknek.
Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a Termék minőség megőrzési idején belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Megrendelő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.
Szavatossági igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Megrendelő az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
- Név: [CÉGNÉV]
- Levelezési cím: [LEVELEZÉSI_CÍM_SZAVATOSSÁG]
- Telefonszám: [TELEFONSZÁM_SZAVATOSSÁG]
- E-mail cím: [E-MAIL_CÍM_SZAVATOSSÁG]
Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Megrendelő a Termékkel vagy a Szállító tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Név: [CÉGNÉV]
- Levelezési cím: [LEVELEZÉSI_CÍM_PANASZ]
- Telefonszám: [TELEFONSZÁM_PANASZ]
- E-mail cím: [E-MAIL_CÍM_PANASZ]
A Szállító a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szállító a panaszról jegyzőkönyvet – melyet [JEGYZŐKÖNYV_ŐRZÉSI_IDŐ_ÉV] évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szállító a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szállító a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szállító az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szállító egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szállító a hozzá írásban érkezett panaszt [PANASZ_MEGVÁLASZOLÁSI_HATÁRIDŐ_NAP] napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szállító az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szállító és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szállítóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára:
A fogyasztó élelmiszerrel kapcsolatos fogyaszthatósági vagy minőségi panaszával, észrevételével az alábbi szervhez fordulhat:
[HATÓSÁG_1_NEVE]
[HATÓSÁG_1_CÍME]
Tel: [HATÓSÁG_1_TELEFONSZÁMA]
A vásárló fogyasztói panaszával, észrevételével az alábbi szervekhez fordulhat:
[HATÓSÁG_2_NEVE]
[HATÓSÁG_2_CÍME]
Tel: [HATÓSÁG_2_TELEFONSZÁMA]
[BÉKÉLTETŐ_TESTÜLET_NEVE]:
[BÉKÉLTETŐ_TESTÜLET_CÍME]
Tel: [BÉKÉLTETŐ_TESTÜLET_TELEFONSZÁMA]
ÁSZF, árak módosítása és egyéb rendelkezések
ÁSZF, árak módosítása
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem, vagy nem kellően szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a vállalkozások közötti szerződésekre vonatkozó jogszabályok irányadók. A Szállító jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott Termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően vagy Szállító egyéb írásbeli tájékoztatása alapján lép életbe.
A szerződés teljessége, kizárások
A jelen ÁSZF és a honlapon elérhető tájékoztatók, valamint egyéb információk a Szállító és a Megrendelő közötti szerződés teljes tartalmát magukban foglalják. Egyedi esetekben Szállító további külön írásbeli keretszerződés megkötéséhez köti a szállítások teljesítését.
A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát a Szállító és Megrendelő között, a korábbi üzleti kapcsolatukban kialakult szokás és gyakorlat. Továbbá jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát az adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismert és rendszeresen alkalmazott szokás.
Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szállítót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
Adatkezelési szabályzat
A Szállító adatkezelési szabályzata a következő címen érhető el: [ADATKEZELÉSI_SZABÁLYZAT_WEB]
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [HATÁLYBA_LÉPÉS_DÁTUMA].