Óriási akciók 40% kedvezmény Kijelölt termékekre
AKCIÓ * Limitált ajánlatok.

Kiovonat a Rendelésről és a Szállításról az ÁSZF-ből

Megrendelés módjai

Online megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Megrendelők számára. A honlapon a Megrendelő menüpontok segítségével böngészhet. A Termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.

A webshopban az alábbiak szerint böngészhet Termékeink között:

A menüpontokban Termékek típusa szerint ([TERMÉK_TÍPUS_1], [TERMÉK_TÍPUS_2], [TERMÉK_TÍPUS_3] stb.), adott termék adatlapján belül pedig különböző kiszerelési egységeket tud választani.

Lédig Terméknek minősülnek a zsákos, dobozos kiszerelésű és méretű Termékek, a webshopban nevük mellett nem szerepel a méret megjelölése (a továbbiakban: „lédig Termékek”). Lédig Termékként csak [LÉDIG_MIN_KG] kg feletti mennyiségben szolgálunk ki, ez a mennyiség alatti igényt [KISZERELÉS_1]g-os vagy [KISZERELÉS_2]g-os Termékek kosárba helyezésével tudja Megrendelő megoldani.

A felsorolt Termékek mellett megtekintheti egy-egy Termék rövid leírását, árát, illetve egységárát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a Termékről, akkor kattintson a menüben a Termék képére vagy az alatta található, szemet formázó, Megnézem ikonra. Ekkor a Termék oldalára jut el, ahol a Termékről részletesebb tájékoztatást kaphat, illetve a fotó alatt található Érdeklődés űrlap kitöltésével külön kérdéseit is felteheti.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő Termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes Termék nem fér ki egy oldalra, akkor a Termékek felett és alatt levő számok segítségével lehet lapozni. A Termék listáról a részletes Termék oldal a Termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt Termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján Terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő Termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott Termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám vagy súly beállítható. A Megrendelő a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett Termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.

Minimum rendelési érték nincs, azonban lédig Termékeknél a minimális súly [LÉDIG_MIN_KG] kg.

A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Megrendelő a Megrendelés gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot. Külön lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra.

A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Megrendelőnek megadnia: e-mail cím, név, adószám, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A regisztrációt követően egy adatellenőrzést folytatunk és a regisztrációt [REGISZTRÁCIÓ_JÓVÁHAGYÁSI_HATÁRIDŐ] munkanapon belül jóváhagyjuk vagy nem hagyjuk jóvá (külön lépés és értesítés nélkül passzív módon elutasítjuk). Szállító fenntartja a jogot a regisztráció indoklás nélküli elutasítására. [REGISZTRÁCIÓ_JÓVÁHAGYÁSI_HATÁRIDŐ] munkanap eredménytelen eltelte után szükség esetén kérjük tájékozódjon ügyfélszolgálaton, mivel az [WEBSHOP_SZOLGÁLTATÓ_NEVE], mint webshop szolgáltató (lásd Adatvédelmi tájékoztató) csak a jóváhagyásról küld értesítést, az elutasításról nem.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az EU közösségen belüli ÁFA mentes értékesítéshez Szállító átvizsgálja a Megrendelő által megadott adatokat, s ÁFA mentes vásárlásra csak azt követően van lehetőség, hogy a Szállító ügyvezetője engedélyezte azt.

A sikeres regisztrációról a Megrendelő e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Megrendelő a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szállítótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Megrendelő felelős. A Megrendelő felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szállítónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Megrendelő korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Megrendelőnek ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Megrendelő egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt Termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb [HIBA_JELZÉSI_HATÁRIDŐ] órán belül köteles jelezni azt a Szállító felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Megrendelő a fiókjába való belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy PROFILOM majd ezen belül egy Adatmódosítás menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

A honlapon regisztráció nélkül nem lehetséges az árak megtekintése és a Termékek kosárba helyezése.

Bankkártyás, egyéb online fizetés a [BANKKÁRTYÁS_FIZETÉS_SZOLGÁLTATÓJA] fizetési megoldásán keresztül lehetséges, [SZOLGÁLTATÓ_ENGEDÉLYEZŐ_HATÓSÁG] engedély száma: [ENGEDÉLY_SZÁM]. Megrendelő bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

A fizetési mód kiválasztását követően a fizetési folyamat megindításához a Megrendelőnek klikkelnie kell a Fizetés gombra. Ha mégsem ezt a fizetési módot szeretné Megrendelő választani, akkor itt is lehetősége van a Más fizetési mód gombra kattintással mást választani.

Megrendelést követően a rendszer küld egy automatikus visszaigazolást arról, hogy a megrendelés beérkezett, valamint tartalmazza a Megrendelő által megadott adatokat, de amely még nem minősül Szállító szerződéses elfogadó nyilatkozatának és visszaigazolásának.

---

Megrendelések feldolgozása, visszaigazolás

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik [FELDOLGOZÁS_KEZDÉS_IDŐ]–[FELDOLGOZÁS_VÉGE_IDŐ] óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva, a raktáron lévő Termékek esetében [SZÁLLÍTÁSI_HATÁRIDŐ_RAKTÁRON] munkanap. Abban az esetben, ha a Termék nincs raktáron, úgy a teljesítés határideje a beszerzési helyétől függően [SZÁLLÍTÁSI_HATÁRIDŐ_NEM_RAKTÁRON_HÉT] hét, ahol a részteljesítésről és a várható szállítási határidőről a felek egyeztetnek.

Minden szállítás feltétele, hogy Szállító saját beszállítóitól hiánytalanul és határidőben beérkezzenek a raktáron nem lévő, készlethiányos termékek. Előre nem látható események és vis maior helyzetek meghosszabbíthatják a szállítási határidőt, az ilyen esetekben Szállító nem felel ezekért az akadályokért és késedelemért.

Szállító nem vállal felelősséget a megrendelt Termék esetleges ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A szerződés létrejötte

A honlapon közölt információk nem minősülnek Szállító részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a jogszabály alapján Megrendelő minősül ajánlattevőnek, Szállító a Megrendelő ajánlatát fogadja el vagy utasítja el.

A honlapon a megrendelés leadása ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a szerződés nem írásbeli szerződésnek, hanem elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a Szállító azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A szerződés megkötésére [SZERZŐDÉS_NYELVEK] nyelven van lehetőség.

Számla

A Szállító távszámlát állít ki, amelyet elektronikus úton, Megrendelő által papír alapon kinyomtatandó formában küld meg.

Fizetés

Előre utalás, átutalás

Előre utalásnál és átutalásnál Szállító emailben megküldi a [SZÁMLÁZÓ_SZOFTVER_GYÁRTÓJA] Számlázó szoftvere által kiállított számlát a szükséges adatokkal, amelyre az utalást a számlán megjelölt határidőn belül szükséges elindítani.

Előre utalás fizetési mód bármely regisztrált Megrendelő számára elérhető. Azonban határidős átutalás fizetési mód csak a Szállító mérlegelése és döntése alapján és további külön írásbeli keretszerződés megkötését követően megengedett.

Bankszámla adatai:

Forint bankszámla belföldről történő utaláshoz:

  • [FORINT_BANKSZÁMLA_PÉNZINTÉZETE], [FORINT_BANKSZÁMLASZÁM]

Külföldről történő előre utaláshoz számla adatok:

  • SWIFT kód: [SWIFT_KÓD]
  • Előre utalás Euroban kiállított számla esetén EUR bankszámlánkra:
  • EUR IBAN: [EUR_IBAN_SZÁMLASZÁM]

Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szállítónak jogában áll a Ptk. 6:48. § szerinti késedelmi kamatot felszámítani, továbbá [BEHAJTÁSI_KÖLTSÉG_ÁTALÁNY_EUR] Euro behajtási költségátalányt érvényesíteni.

Amennyiben Megrendelő a teljesítést követően Szállító felé fizetési kötelezettségeinek a fizetési határidő lejártától számított [FIZETÉSI_KÉSÉSEI_NAP_FELFÜGGESZTÉS] napon belül nem tesz eleget, Szállító jogosult az adott Megrendelő további megrendeléseinek teljesítését felfüggeszteni.

Utánvét

Belföldi kézbesítés esetén a [FUTÁRSZOLGÁLAT_UTÁNVÉT_BELFÖLD] részére készpénzben vagy bankkártyával, illetve Csomagautomatánál bankkártyával történik a fizetés.

Az utánvét fizetési mód választásának esetén bruttó [UTÁNVÉT_KEZELÉSI_KÖLTSÉG_BRUTTÓ] Ft/számlaösszeg kezelési költséget számítunk fel.

Külföldre történő szállítás esetén ez a fizetési mód nem megoldható.

Online fizetés bankkártyával Barion szolgáltatással

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehetséges bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizetés bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Fizetéshez használható:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa vagy Electron bankkártya

Fizetés bankkártya nélkül Barionnal
Fizetéshez használható az előre feltölt Barion egyenleg, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud a Megrendelő előre feltölteni.

A Barionnal a bankkártyás fizetésnek a Megrendelő részére nincs felára.

Online fizetés Stripe szolgáltatással

Az online fizetések a Stripe rendszerén keresztül is választhatók. A Stripe online fizetési rendszere az alábbi digitális pénztárcával és bankkártyákkal történő fizetést teszi lehetővé:

  • ApplePay
  • GooglePay
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express

A Megrendelő bankkártya adataihoz a Szállító nem fér hozzá, nem tárolja és nem él vele vissza. A Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételei és adatvédelmi tájékoztatásai folyamatosan megismerhetők az alábbi oldalon: [STRIPE_ADATVÉDELEM_WEB]

Szállítás díjszabása és szállítási határidő, személyes átvétel lehetősége

Belföldi szállítás esetén a kiszállítás a feladást követő munkanapon várható:

Bruttó súly (beleértve a csomagolás súlyát is) Szállítási költség (bruttó költség)
< 4,99 kg2.985 Ft
5 - 9,99 kg4.320 Ft
10 - 29,99 kg5.543 Ft
30 - 49,99 kg8.504 Ft
50 - 74,99 kg10.389 Ft
75 - 99,99 kg12.302 Ft
100 - 149,99 kg17.030 Ft
150 - 199,99 kg20.525 Ft
200 - 299,99 kg28.004 Ft
300 - 599,99 kg34.994 Ft
600 kg felettingyenes

Díjmentes szállítás feltételei:
Belföldi szállítás esetén a szállítás díját 600 kg/szállítás rendelési mennyiség felett cégünk átvállalja, ilyen esetben a szállítás díjmentes.

Utánvét kezelése
Az utánvét fizetési mód választásának kezelési költsége minden esetben nettó 675 Ft+ÁFA/számlaösszeg.

Külföldi szállítási díjak és feltételek:

Külföldi szállítás esetén egy csomag súlya max. bruttó (a csomagolás súlyát is belefoglalva) 25 kg lehet.

Ország megnevezése, szállítás időtartama és nettó díja/csomag Nettó díj/csomag (Ft vagy EUR)
EU 1. zóna: 1-2 munkanap: Ausztria, Bulgária, Csehország, Horvátország, Németország, Románia, Szlovákia, Szlovénia
0-24,99 kg10.300 Ft vagy ennek megfelelő EUR
25-49,99 kg20.610 Ft vagy ennek megfelelő EUR
50-74,99 kg30.910 Ft vagy ennek megfelelő EUR
75-99,99 kg41.215 Ft vagy ennek megfelelő EUR
100-149,99 kg61.825 Ft vagy ennek megfelelő EUR
150-599,99 kg84.525 Ft vagy ennek megfelelő EUR
600 kg felettdíjmentes a szállítás
EU 2. zóna: 3-5 munkanap: Belgium, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Írország, Hollandia, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Norvégia, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország
0-24,99 kg14.260 Ft vagy ennek megfelelő EUR
25-49,99 kg28.520 Ft vagy ennek megfelelő EUR
50-74,99 kg42.780 Ft vagy ennek megfelelő EUR
75-99,99 kg57.040 Ft vagy ennek megfelelő EUR
100-149,99 kg85.560 Ft vagy ennek megfelelő EUR
150-599,99 kg120.750 Ft vagy ennek megfelelő EUR
600 kg felettdíjmentes a szállítás

A kiszállításokat csomagos szállítás esetén a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGOS_NEVE] végzi, raklapos szállítás esetén egyéb szállítási szolgáltatást veszünk igénybe a legmegfelelőbb szállítási mód megtalálásához.

GLS futárszolgálat - [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE]

Csomagos kiszállításra munkanapokon [SZÁLLÍTÁS_NAPJAI], [SZÁLLÍTÁS_KEZDÉS_IDŐ]–[SZÁLLÍTÁS_VÉGE_IDŐ] óra között, esetleg a futárral külön egyeztetett időpontban van lehetőség.

A Megrendelő megadhat más szállítási címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.

A csomag aktuális helyzetéről [FUTÁRSZOLGÁLAT_SMS_EMAIL] SMS vagy email értesítőt küld. Az ebben megadott elérhetőségeken keresztül Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása érdekében.

Címzetteknek fenntartott [FUTÁRSZOLGÁLAT_ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_NEVE] ügyfélszolgálat
munkanapokon [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_KEZDÉS_IDŐ] - [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_VÉGE_IDŐ] érhető el

  • Telefon: [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_TELEFON_1]
  • Mobil: [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_TELEFON_2]

A [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] a csomagot személyesen Megrendelőnek kézbesíti, aki aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Megrendelő nevében családtagja is átveheti a küldeményt.

Ha Megrendelő nem tartózkodik a megadott szállítási címen és nincs olyan meghatalmazott, aki a csomagot átvenné, a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Ha a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] ügyfélszolgálat telefonszámát.

További információ
A Termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni, hogy a Termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a Terméken, a Megrendelő kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a Termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Megrendelő kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szállítónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Megrendelő felelőssége, hogy átvételkor alaposan megvizsgálja csomagját. Ha Megrendelő a csomagon sérülést lát, azonnal kérje kárjegyzőkönyv felvételét a futártól, és készítsen róla fotókat. Ezt követően Megrendelő bontsa ki a csomagot és ha a csomag tartalma is sérült, a sérüléseket írassa bele a kárjegyzőkönyvbe, valamint készítsen több fotót a sérült termékekről. Utólagos, jegyzőkönyv nélkül átvett csomagokról ugyanis a futárszolgálat nem fogad el panaszt. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, illetve cseréjét a Szállító díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szállító felelősséget nem vállal.

Megrendelő küld futárt a csomagért

Személyesen a telephelyünkön [HELYSÉG], a [SZEMÉLYES_ÁTVÉTEL_CÍM] szám alatt, előre egyeztetett időpontban van lehetőség átvenni az előre megrendelt és összekészített csomagokat, árukiadási időben.

Árukiadás:

  • Hétfőtől Csütörtökig: [ÁRUKIADÁS_HCS_KEZDÉS]–[ÁRUKIADÁS_HCS_VÉGE] óráig,
  • Pénteken: [ÁRUKIADÁS_P_KEZDÉS]–[ÁRUKIADÁS_P_VÉGE] óráig.

Minőségi és mennyiségi átvétel

A Megrendelő átvételkor ellenőrzi a leszállított Termékek mennyiségét és minőségét, valamint azt, hogy a Termékek megegyeznek-e a megrendelt és a visszaigazoláson szereplő termékekkel. Mennyiségi hiány esetén a Felek képviselői a mennyiségi eltérést a szállítólevélen rögzítik.

Az esetleges minőségi kifogásokat Megrendelő a Szállítónak haladéktalanul, de legkésőbb [MINŐSÉGI_KIFOGÁS_HATÁRIDŐ_MUNKANAP] munkanapon belül jogosult bejelenti.

A kifogásokkal kapcsolatban felmerült esetleges viták megoldása során a Felek együttműködnek, megegyezés hiányában közösen elfogadott szakértőt kérnek fel a rendezés érdekében.

Fuvarozó közbenjöttével történő szállítás esetén, amennyiben Megrendelő mennyiségi vagy minőségi hibát észlel, köteles a fuvarozóval szembeni igény érvényesítéséhez szükséges intézkedéseket az átvétel során és azt követően is írásban megtenni és másolatban Szállítónak továbbítani.

Kiszállítás kifizetési feltételhez kötése

Amennyiben Megrendelő korábban már a megrendelt Terméket nem vette át (az elállási jog gyakorlását kivéve), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza Szállítóhoz, a Szállító a vételár és a szállítási költségek előre történő fizetéséhez kötheti a megrendelés teljesítését. Szállítónak jogában áll visszatartani a Termék átadását, amíg meg nem győződik arról, hogy Megrendelő a Termék árát, a díjbekérő vagy számla végösszegét sikeresen megfizette.

Szállító a vételár kiegészítésére hívja fel a Megrendelőt, ha a Termék árának megfizetésére nem teljes mértékben került sor.

Fentiek miatt a Szállítóval szemben késedelmi, illetve meghiúsulási kötbér valamint kártérítés nem érvényesíthető.

Beszámítás kizárása

Megrendelő nem jogosult saját követeléseit Szállítóval szemben beszámítani, illetve visszatartási jogokat érvényesíteni a Szállító írásbeli hozzájárulása nélkül.