Minta Webshop Rendelés és szállítás - MINTA
Kiovonat a Rendelésről és a Szállításról az ÁSZF-ből
Megrendelés módjai
Online megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Megrendelők számára. A honlapon a Megrendelő menüpontok segítségével böngészhet. A Termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A webshopban az alábbiak szerint böngészhet Termékeink között:
A menüpontokban Termékek típusa szerint ([TERMÉK_TÍPUS_1], [TERMÉK_TÍPUS_2], [TERMÉK_TÍPUS_3] stb.), adott termék adatlapján belül pedig különböző kiszerelési egységeket tud választani.
Lédig Terméknek minősülnek a zsákos, dobozos kiszerelésű és méretű Termékek, a webshopban nevük mellett nem szerepel a méret megjelölése (a továbbiakban: „lédig Termékek”). Lédig Termékként csak [LÉDIG_MIN_KG] kg feletti mennyiségben szolgálunk ki, ez a mennyiség alatti igényt [KISZERELÉS_1]g-os vagy [KISZERELÉS_2]g-os Termékek kosárba helyezésével tudja Megrendelő megoldani.
A felsorolt Termékek mellett megtekintheti egy-egy Termék rövid leírását, árát, illetve egységárát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a Termékről, akkor kattintson a menüben a Termék képére vagy az alatta található, szemet formázó, Megnézem ikonra. Ekkor a Termék oldalára jut el, ahol a Termékről részletesebb tájékoztatást kaphat, illetve a fotó alatt található Érdeklődés űrlap kitöltésével külön kérdéseit is felteheti.
A kategória nevére kattintva a benne szereplő Termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes Termék nem fér ki egy oldalra, akkor a Termékek felett és alatt levő számok segítségével lehet lapozni. A Termék listáról a részletes Termék oldal a Termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt Termék részletes jellemzőiről, áráról.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján Terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő Termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott Termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám vagy súly beállítható. A Megrendelő a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett Termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.
Minimum rendelési érték nincs, azonban lédig Termékeknél a minimális súly [LÉDIG_MIN_KG] kg.
A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Megrendelő a Megrendelés gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot. Külön lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra.
A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Megrendelőnek megadnia: e-mail cím, név, adószám, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A regisztrációt követően egy adatellenőrzést folytatunk és a regisztrációt [REGISZTRÁCIÓ_JÓVÁHAGYÁSI_HATÁRIDŐ] munkanapon belül jóváhagyjuk vagy nem hagyjuk jóvá (külön lépés és értesítés nélkül passzív módon elutasítjuk). Szállító fenntartja a jogot a regisztráció indoklás nélküli elutasítására. [REGISZTRÁCIÓ_JÓVÁHAGYÁSI_HATÁRIDŐ] munkanap eredménytelen eltelte után szükség esetén kérjük tájékozódjon ügyfélszolgálaton, mivel az [WEBSHOP_SZOLGÁLTATÓ_NEVE], mint webshop szolgáltató (lásd Adatvédelmi tájékoztató) csak a jóváhagyásról küld értesítést, az elutasításról nem.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az EU közösségen belüli ÁFA mentes értékesítéshez Szállító átvizsgálja a Megrendelő által megadott adatokat, s ÁFA mentes vásárlásra csak azt követően van lehetőség, hogy a Szállító ügyvezetője engedélyezte azt.
A sikeres regisztrációról a Megrendelő e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Megrendelő a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szállítótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Megrendelő felelős. A Megrendelő felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szállítónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Megrendelő korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Megrendelőnek ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Megrendelő egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt Termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb [HIBA_JELZÉSI_HATÁRIDŐ] órán belül köteles jelezni azt a Szállító felé.
Megrendelési szándéktól függetlenül a Megrendelő a fiókjába való belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy PROFILOM majd ezen belül egy Adatmódosítás menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.
A honlapon regisztráció nélkül nem lehetséges az árak megtekintése és a Termékek kosárba helyezése.
Bankkártyás, egyéb online fizetés a [BANKKÁRTYÁS_FIZETÉS_SZOLGÁLTATÓJA] fizetési megoldásán keresztül lehetséges, [SZOLGÁLTATÓ_ENGEDÉLYEZŐ_HATÓSÁG] engedély száma: [ENGEDÉLY_SZÁM]. Megrendelő bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
A fizetési mód kiválasztását követően a fizetési folyamat megindításához a Megrendelőnek klikkelnie kell a Fizetés gombra. Ha mégsem ezt a fizetési módot szeretné Megrendelő választani, akkor itt is lehetősége van a Más fizetési mód gombra kattintással mást választani.
Megrendelést követően a rendszer küld egy automatikus visszaigazolást arról, hogy a megrendelés beérkezett, valamint tartalmazza a Megrendelő által megadott adatokat, de amely még nem minősül Szállító szerződéses elfogadó nyilatkozatának és visszaigazolásának.
---Megrendelések feldolgozása, visszaigazolás
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik [FELDOLGOZÁS_KEZDÉS_IDŐ]–[FELDOLGOZÁS_VÉGE_IDŐ] óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva, a raktáron lévő Termékek esetében [SZÁLLÍTÁSI_HATÁRIDŐ_RAKTÁRON] munkanap. Abban az esetben, ha a Termék nincs raktáron, úgy a teljesítés határideje a beszerzési helyétől függően [SZÁLLÍTÁSI_HATÁRIDŐ_NEM_RAKTÁRON_HÉT] hét, ahol a részteljesítésről és a várható szállítási határidőről a felek egyeztetnek.
Minden szállítás feltétele, hogy Szállító saját beszállítóitól hiánytalanul és határidőben beérkezzenek a raktáron nem lévő, készlethiányos termékek. Előre nem látható események és vis maior helyzetek meghosszabbíthatják a szállítási határidőt, az ilyen esetekben Szállító nem felel ezekért az akadályokért és késedelemért.
Szállító nem vállal felelősséget a megrendelt Termék esetleges ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A szerződés létrejötte
A honlapon közölt információk nem minősülnek Szállító részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a jogszabály alapján Megrendelő minősül ajánlattevőnek, Szállító a Megrendelő ajánlatát fogadja el vagy utasítja el.
A honlapon a megrendelés leadása ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a szerződés nem írásbeli szerződésnek, hanem elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a Szállító azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
A szerződés megkötésére [SZERZŐDÉS_NYELVEK] nyelven van lehetőség.
Számla
A Szállító távszámlát állít ki, amelyet elektronikus úton, Megrendelő által papír alapon kinyomtatandó formában küld meg.
Fizetés
Előre utalás, átutalás
Előre utalásnál és átutalásnál Szállító emailben megküldi a [SZÁMLÁZÓ_SZOFTVER_GYÁRTÓJA] Számlázó szoftvere által kiállított számlát a szükséges adatokkal, amelyre az utalást a számlán megjelölt határidőn belül szükséges elindítani.
Előre utalás fizetési mód bármely regisztrált Megrendelő számára elérhető. Azonban határidős átutalás fizetési mód csak a Szállító mérlegelése és döntése alapján és további külön írásbeli keretszerződés megkötését követően megengedett.
Bankszámla adatai:
Forint bankszámla belföldről történő utaláshoz:
- [FORINT_BANKSZÁMLA_PÉNZINTÉZETE], [FORINT_BANKSZÁMLASZÁM]
Külföldről történő előre utaláshoz számla adatok:
- SWIFT kód: [SWIFT_KÓD]
- Előre utalás Euroban kiállított számla esetén EUR bankszámlánkra:
- EUR IBAN: [EUR_IBAN_SZÁMLASZÁM]
Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szállítónak jogában áll a Ptk. 6:48. § szerinti késedelmi kamatot felszámítani, továbbá [BEHAJTÁSI_KÖLTSÉG_ÁTALÁNY_EUR] Euro behajtási költségátalányt érvényesíteni.
Amennyiben Megrendelő a teljesítést követően Szállító felé fizetési kötelezettségeinek a fizetési határidő lejártától számított [FIZETÉSI_KÉSÉSEI_NAP_FELFÜGGESZTÉS] napon belül nem tesz eleget, Szállító jogosult az adott Megrendelő további megrendeléseinek teljesítését felfüggeszteni.
Utánvét
Belföldi kézbesítés esetén a [FUTÁRSZOLGÁLAT_UTÁNVÉT_BELFÖLD] részére készpénzben vagy bankkártyával, illetve Csomagautomatánál bankkártyával történik a fizetés.
Az utánvét fizetési mód választásának esetén bruttó [UTÁNVÉT_KEZELÉSI_KÖLTSÉG_BRUTTÓ] Ft/számlaösszeg kezelési költséget számítunk fel.
Külföldre történő szállítás esetén ez a fizetési mód nem megoldható.
Online fizetés bankkártyával Barion szolgáltatással
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehetséges bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Fizetés bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Fizetéshez használható:
- Mastercard vagy Maestro bankkártya
- Visa vagy Electron bankkártya
Fizetés bankkártya nélkül Barionnal
Fizetéshez használható az előre feltölt Barion egyenleg, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud a Megrendelő előre feltölteni.
A Barionnal a bankkártyás fizetésnek a Megrendelő részére nincs felára.
Online fizetés Stripe szolgáltatással
Az online fizetések a Stripe rendszerén keresztül is választhatók. A Stripe online fizetési rendszere az alábbi digitális pénztárcával és bankkártyákkal történő fizetést teszi lehetővé:
- ApplePay
- GooglePay
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- American Express
A Megrendelő bankkártya adataihoz a Szállító nem fér hozzá, nem tárolja és nem él vele vissza. A Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételei és adatvédelmi tájékoztatásai folyamatosan megismerhetők az alábbi oldalon: [STRIPE_ADATVÉDELEM_WEB]
Szállítás díjszabása és szállítási határidő, személyes átvétel lehetősége
Belföldi szállítás esetén a kiszállítás a feladást követő munkanapon várható:
| Bruttó súly (beleértve a csomagolás súlyát is) | Szállítási költség (bruttó költség) |
|---|---|
| < 4,99 kg | 2.985 Ft |
| 5 - 9,99 kg | 4.320 Ft |
| 10 - 29,99 kg | 5.543 Ft |
| 30 - 49,99 kg | 8.504 Ft |
| 50 - 74,99 kg | 10.389 Ft |
| 75 - 99,99 kg | 12.302 Ft |
| 100 - 149,99 kg | 17.030 Ft |
| 150 - 199,99 kg | 20.525 Ft |
| 200 - 299,99 kg | 28.004 Ft |
| 300 - 599,99 kg | 34.994 Ft |
| 600 kg felett | ingyenes |
Díjmentes szállítás feltételei:
Belföldi szállítás esetén a szállítás díját 600 kg/szállítás rendelési mennyiség felett cégünk átvállalja, ilyen esetben a szállítás díjmentes.
Utánvét kezelése
Az utánvét fizetési mód választásának kezelési költsége minden esetben nettó 675 Ft+ÁFA/számlaösszeg.
Külföldi szállítási díjak és feltételek:
Külföldi szállítás esetén egy csomag súlya max. bruttó (a csomagolás súlyát is belefoglalva) 25 kg lehet.
| Ország megnevezése, szállítás időtartama és nettó díja/csomag | Nettó díj/csomag (Ft vagy EUR) |
|---|---|
| EU 1. zóna: 1-2 munkanap: Ausztria, Bulgária, Csehország, Horvátország, Németország, Románia, Szlovákia, Szlovénia | |
| 0-24,99 kg | 10.300 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 25-49,99 kg | 20.610 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 50-74,99 kg | 30.910 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 75-99,99 kg | 41.215 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 100-149,99 kg | 61.825 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 150-599,99 kg | 84.525 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 600 kg felett | díjmentes a szállítás |
| EU 2. zóna: 3-5 munkanap: Belgium, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Írország, Hollandia, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Norvégia, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország | |
| 0-24,99 kg | 14.260 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 25-49,99 kg | 28.520 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 50-74,99 kg | 42.780 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 75-99,99 kg | 57.040 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 100-149,99 kg | 85.560 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 150-599,99 kg | 120.750 Ft vagy ennek megfelelő EUR |
| 600 kg felett | díjmentes a szállítás |
A kiszállításokat csomagos szállítás esetén a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGOS_NEVE] végzi, raklapos szállítás esetén egyéb szállítási szolgáltatást veszünk igénybe a legmegfelelőbb szállítási mód megtalálásához.
GLS futárszolgálat - [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE]
Csomagos kiszállításra munkanapokon [SZÁLLÍTÁS_NAPJAI], [SZÁLLÍTÁS_KEZDÉS_IDŐ]–[SZÁLLÍTÁS_VÉGE_IDŐ] óra között, esetleg a futárral külön egyeztetett időpontban van lehetőség.
A Megrendelő megadhat más szállítási címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.
A csomag aktuális helyzetéről [FUTÁRSZOLGÁLAT_SMS_EMAIL] SMS vagy email értesítőt küld. Az ebben megadott elérhetőségeken keresztül Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása érdekében.
Címzetteknek fenntartott [FUTÁRSZOLGÁLAT_ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_NEVE] ügyfélszolgálat
munkanapokon [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_KEZDÉS_IDŐ] - [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_VÉGE_IDŐ] érhető el
- Telefon: [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_TELEFON_1]
- Mobil: [ÜGYFÉLSZOLGÁLAT_TELEFON_2]
A [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] a csomagot személyesen Megrendelőnek kézbesíti, aki aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Megrendelő nevében családtagja is átveheti a küldeményt.
Ha Megrendelő nem tartózkodik a megadott szállítási címen és nincs olyan meghatalmazott, aki a csomagot átvenné, a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.
Ha a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a [FUTÁRSZOLGÁLAT_CSOMAGLOGISZTIKAI_NEVE] ügyfélszolgálat telefonszámát.
További információ
A Termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni, hogy a Termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a Terméken, a Megrendelő kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a Termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Megrendelő kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szállítónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Megrendelő felelőssége, hogy átvételkor alaposan megvizsgálja csomagját. Ha Megrendelő a csomagon sérülést lát, azonnal kérje kárjegyzőkönyv felvételét a futártól, és készítsen róla fotókat. Ezt követően Megrendelő bontsa ki a csomagot és ha a csomag tartalma is sérült, a sérüléseket írassa bele a kárjegyzőkönyvbe, valamint készítsen több fotót a sérült termékekről. Utólagos, jegyzőkönyv nélkül átvett csomagokról ugyanis a futárszolgálat nem fogad el panaszt. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, illetve cseréjét a Szállító díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szállító felelősséget nem vállal.
Megrendelő küld futárt a csomagért
Személyesen a telephelyünkön [HELYSÉG], a [SZEMÉLYES_ÁTVÉTEL_CÍM] szám alatt, előre egyeztetett időpontban van lehetőség átvenni az előre megrendelt és összekészített csomagokat, árukiadási időben.
Árukiadás:
- Hétfőtől Csütörtökig: [ÁRUKIADÁS_HCS_KEZDÉS]–[ÁRUKIADÁS_HCS_VÉGE] óráig,
- Pénteken: [ÁRUKIADÁS_P_KEZDÉS]–[ÁRUKIADÁS_P_VÉGE] óráig.
Minőségi és mennyiségi átvétel
A Megrendelő átvételkor ellenőrzi a leszállított Termékek mennyiségét és minőségét, valamint azt, hogy a Termékek megegyeznek-e a megrendelt és a visszaigazoláson szereplő termékekkel. Mennyiségi hiány esetén a Felek képviselői a mennyiségi eltérést a szállítólevélen rögzítik.
Az esetleges minőségi kifogásokat Megrendelő a Szállítónak haladéktalanul, de legkésőbb [MINŐSÉGI_KIFOGÁS_HATÁRIDŐ_MUNKANAP] munkanapon belül jogosult bejelenti.
A kifogásokkal kapcsolatban felmerült esetleges viták megoldása során a Felek együttműködnek, megegyezés hiányában közösen elfogadott szakértőt kérnek fel a rendezés érdekében.
Fuvarozó közbenjöttével történő szállítás esetén, amennyiben Megrendelő mennyiségi vagy minőségi hibát észlel, köteles a fuvarozóval szembeni igény érvényesítéséhez szükséges intézkedéseket az átvétel során és azt követően is írásban megtenni és másolatban Szállítónak továbbítani.
Kiszállítás kifizetési feltételhez kötése
Amennyiben Megrendelő korábban már a megrendelt Terméket nem vette át (az elállási jog gyakorlását kivéve), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza Szállítóhoz, a Szállító a vételár és a szállítási költségek előre történő fizetéséhez kötheti a megrendelés teljesítését. Szállítónak jogában áll visszatartani a Termék átadását, amíg meg nem győződik arról, hogy Megrendelő a Termék árát, a díjbekérő vagy számla végösszegét sikeresen megfizette.
Szállító a vételár kiegészítésére hívja fel a Megrendelőt, ha a Termék árának megfizetésére nem teljes mértékben került sor.
Fentiek miatt a Szállítóval szemben késedelmi, illetve meghiúsulási kötbér valamint kártérítés nem érvényesíthető.
Beszámítás kizárása
Megrendelő nem jogosult saját követeléseit Szállítóval szemben beszámítani, illetve visszatartási jogokat érvényesíteni a Szállító írásbeli hozzájárulása nélkül.